Tajný deník Billa Kaulitze .. 4.

23. května 2011 v 15:42 | Tessyna |  Tajný deník Billa Kaulitze

27.4.2003 (Neděle)
8:00
Tak právě nás Gordi s mámou vytáhli z postele a tak musíme poslušně naklusat do kuchyně se nasnídat. Ani nechci vědět co budem dneska dělat, sem hrozně unavený a ospalý a vůbec nic se mi nechce. Tak já letím.. večer se ozvu pa..

22:45
Ježiši kriste, to byl zase den. Jeden trapas vedle druhého, ale musím říct že můj bratr je fakt úžasný člověk. I když se mi taky smál vždycky mi pomohl a utěšil mně. Zato mamka s Gordnem když se zrobna necucali tak se mi smáli a pořád to připomínali. Ten můj miláček mně potom už radši vedl za ruku abych se nikde nepřizabil. Je to prostě zlatíčko. Ale abych nepředbíhal. Ráno u snídaně jsme se dozvěděli že půjdeme na nějaký svatý kopeček za nějakou velmi zdravou hodně železitou vodou. Samé lepší. No a tak jsme se oblékli a vyrazili. Nejenom že to zase byla Forrest Gump ale taky celou dobu do kopce. Tahl jsem se jak slimák a ještě i tak věčně zakopával o kořeny stromů a padal na zem. Tom za mnou jenom chodil jako nějaká uklízečka a zvedal mně ze země. No a tak nějak sme šli a šli.. teda spíš se plazili a plazili, až najednou jsem zakopnul opravdu nešťastně a zřítil jsem se dolů do nějakého příkopu. Letěl jsem z kopce dolů a narážel do stromů a díky tomu jsem si ani nevšimnul že se za mnou dolů rozběhl Tom. Zjistil jsem to až když mně dohnal skočil přede mně a svým tělem mně zabrzdil. "Si - si v pořádku..?" bylo první na co se mně zeptal když jsem se k němu přestal slastně tisknout . "já.. no.. jo.. jsem.. díky Tomi.. " pověděl jsem mu trhaně a ještě pořád trochu vystrašeně že se zabiju a vtisknul jsem mu nádherný polibek. Věděl jsem že to nesmím moc protahovat aby nepoznal že to není jen bratrská pusa. Jenže já si nemohl pomoct a pořád jsem se držel na jeho rtech. Až když se do našeho polibku začal usmívat jsem se i když nerad odtrhnul. "Ale no ty moje.." řekl mi mile a pohladil mně něžně po tváři. Pak už jsem se k němu jenom na chvilku přitulil, ale pak jsme společně vstali a vydali se nahoru. Tam už na nás čekala mamka a strašně se smála. "Vy jste telata, kluci" Pak už to naštěstí moc neřešili a šlo se dál. Tom mně celou dobu držel za packu a tak jsme došli až k oné "zdravé vodě" . Tam mně pustil a to neměl dělat. Mamka volala ať se dem napít a tak sem řekl proč ne a šel. Šel, šel až pak už jsem nešel. Letěl jsem vzduchem přímo do té studánky. No a pak už jsem slyšel jenom další záchvat smíchu. V tu chvilku sem myslel, že se propadnu 100 metrů hluboko. Tohle už nebylo možné. Vždyť já takový nešika nikdy nebyl. Tento krát už jsem se vážně naštval, vylezl ven a sedl si tam na kámen a seděl dokavaď se oni nevrátili z toho jejich kopečku na kterém stála malinká kaplička. Sice k tmu vedly staré, přírodní schody, ale i tak jsem to nemínil riskovat. Mamka mi proto dala svačinu a spolu s Gordonem vyrazili nahoru. Myslel jsem že šel i Tom, ale po tom co si sedl vedle mě na můj kámen jsem poznal že ne. Opřel jsem si hlavu o jeho rameno, rozdělal si svačinu a začal papkat. Když se naši vrátily zpět dolů, vyrazily jsme na cestu. Tentokrát už mně Tom nepustil a držel mně až k chatě. Statečně mně zvedal a ani se mi nesmál. Mám prostě dneska smolný den. Pak už jsem radši nevytáhnul paty z pokoje až večer když naši venku grilovali maso. Šel jsem se najíst a doufal že už to nebude tak zlé. No.. a ono nic. Hned na schodech jsem uklouznul na koberci a schody sjel po zadku. Byla to rána jak z děla a tak se ani nedivím, že Tom přiletěl se podívat jestli jsem se nezabil. Se smíchem a slovy že jsem trdlo, mně zvednul a pomohl mi až ven před chatu. Pak už to bylo naštěstí v pohodě. Celý den jsem přežil, gratulujte mi. xD Ajajaj.. Tom se nějak vrtí.. a kouká se co dělám.. tak papa deníčku.. Jdu se věnovat svému míšánkovi.. :o**
28.4.2003 (pondělí)
7:30
Denííčkůů.. kdybys to viděl .. včera když se Tomula vzbudil tak se na mně usmál, brouček můj a překulil se blíž ke mně. Chytnul s mně kolem pasu a v tu chvíli už jsem nedýchal. Vůbec sem nevěděl co mám dělat a tak jsem jenom ležel a s přiblblým úsměvem na něj koukal. "Víš, že mám hezkýho brášku?" řekl mi a pohladil mně po tváři. "A.. a víš že já mám hezkýho brášulku?" odpověděl jsem mu otázkou a on se usmál a dal mi malou pusinku. Za tohle ho tolik miluju, jenom mně štve že on mně má rád jenom jako svého bratra.. já jej víc.. mnohem víc.. Pak už jsme jen tak leželi a potichu si povídali. Bylo to užasný mu takhle ležet v náručí a nechat se hladit po zádech. Někdy mi sjel až na zadeček po kterém mně plácnul. Připadal jsem si jako v nějakém tom romantickém filmu. Teď už by stačilo jen trošku zvednout hlavu a začít se líbat. Vůbec bych se mu nebránil, vždyť jsem z něj úplně na měkko... ááách.. Ale bohužel se nic takového nedělo. Tím mi ještě víc dokázal že jsem jenom jeho bráška, nic víc..
L No nic du na snídani a pak ještě někam jedem.. no a potom hurá domů.

21:12
Nakonec byl dneska úžasný.. Jeli sme do aquaparku, kde sme se s Tomem pořád házeli do vody, mlátili sme se.. pak jsme byli i v parní sauně a ve vířivce. No prostě paráda. Máma s Gordim cukrovali ve velkém bazénu a tak jsme měli klid. Byl tak nádherný jenom v plavkách. Stavbou těla je úplně jinný než já a byl vážně kus. Jde na něm vidět že denně cvičí, protože na jeho mužném těle se rýsovali zatím jen malinké buchtičky. Ale byl to pohled pro bohy. Hlavně když byl mokrý a malé kapičky vody stékali přes jeho krk na prsa a odtud až na bříško. Myslel jsem, že zešílím. Oproti němu jsem vážně zrůdička. Jsem vychrtlý, lezou mi žebra a jsem škaredý. Jsem ta horší část z nás dvou. L bohužel..

Tom jen nad tímhle zápisem zakroutil hlavou, tiše zašeptal něco o bláznech a znova se do deníku začetl.

Autor: Tessyna

2 lidé ohodnotili tento článek.